مسوولان از خروج گوشت مرغ خراسان شمالی جلوگیری کنند 


مسوولان از خروج گوشت مرغ خراسان شمالی جلوگیری کنند 

بجنورد-ایرنا- رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: اکنون مشکل تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد اما انتظار می رود مسوولان از خروج مرغ زنده و یا گوشت مرغ از این خطه جلوگیری کنند. 

حسین قاسم زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفاوت قیمت گوشت مرغ در خارج استان سبب شده تا بعضا شاهد خروج این محصول از استان باشیم.

وی افزود: هر چند این وضعیت در تامین گوشت مرغ استان مشکل ایجاد نکرده است اما از مسوولان انتظار می رود نظارت ها را در این زمینه بیشتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی تنها استانی است که گوشت مرغ را به قیمت تنظیم بازار عرضه می کند، البته در ۶ روز گذشته با توجه به وضعیت بازار، قیمت این محصول در این استان هم به ۱۴ هزار ریال بیش از نرخ مصوب رسیده است.

رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد تصریح کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ در این استان ۲۰۴ هزار ریال است اما از هفته گذشته این محصول به ازای هر کیلوگرم ۲۱۸ هزار ریال عرضه می شود.

قاسم زاده گفت: تفاوت قیمت گوشت مرغ در این استان با سایر نقاط کشور سبب شده تا برخی افراد برای رسیدن به سود بیشتر، آن را از استان خارج کنند.

رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد اظهار داشت: اکنون تمامی نیاز استان به گوشت مرغ از تولید داخل تامین می شود و اگر شرایط مدیریت شود در شب عید هم مشکلی در تامین این محصول نخواهیم داشت.

سالانه حدود ۲۲ هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی مصرف می‌شود.

اکنون خروج مرغ زنده از خراسان شمالی ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید