مطهری: قهرمانی نیم‌فصل باید با قهرمانی در پایان فصل تمام شود/ باید در دو سه پست تقویت شویم


مطهری: قهرمانی نیم‌فصل باید با قهرمانی در پایان فصل تمام شود/ باید در دو سه پست تقویت شویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که قهرمانی سرخپوشان در نیم‌فصل باید به قهرمانی در پایان فصل منجر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد قهرمانی نیم‌فصل که برای ما جزو اهداف کوتاه مدت، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان و سه هوادارا و دیگر هواداران تبریک بگویم. این قهرمانی نیم‌فصل باید با قهرمانی در پایان فصل تمام شود. باید با تمرکز باشیم چرا که کوچکترین اشتباه شما را تنبیه می‌کند. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها بعد از دو روز تعطیلی پس از دیدار با گل گهر، بازسازی ذهنی و جسمی و در تمرینات روزهای قبل با انگیزه ظاهر شدند و امیدوارم فردا بازی خوبی شود. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می‌برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می‌کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم.

مطهری درباره شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس عنوان کرد: بحث نقل و انتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات مورد نظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سخت خواهد بود و نیاز داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم.

ادامه دارد ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری