پیکر 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی آمل به خاک سپرده شد


پیکر 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی آمل به خاک سپرده شد

ساری - ایرنا - پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز یکشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی با حضور مردم انقلابی آمل تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا ، پیکر ۲ شهید خوشنام صبح امروز با همراهی خودرویی مردم انقلابی و ولایت مدار آمل از سپاه شهرستان تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی این شهر تشییع شد.

۲ شهیدی که مهمان مردم آمل هستند یکی ۲۴ ساله از عملیات کربلای ۸ در شلمچه و دیگری ۱۸ ساله از عملیات محرم شرهانی است که پیکرهای پاکشان در دانشگاه آیت الله آملی تدفین شد.

مازندران از روز جمعه هشتم اسفند میزبان پیکر هشت شهید گمنام و ۲ شهید نامدار بوده است که پیکر این شهیدان عصر جمعه به صورت خودرویی وارد مازندران شد و پس از انجام مراسم شب وداع در ساری روز گذشته به شهرستان ها تحویل داده شده است و صبح امروز به صورت خودرویی در ۶ شهرستان تشییع و خاکسپاری شدند..

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۳۲ شهید افزایش می یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.

استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۲ هزار جانباز و مجروح و ۲هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!