پیکر 2 شهید گمنام در رامسر به خاک سپرده شد


پیکر 2 شهید گمنام در رامسر به خاک سپرده شد

نوشهر - ایرنا - پیکر مطهر 2 شهید گمنام امروز یکشنبه در میان حزن و اندوه مردم شهرستان رامسر تشییع و در کنار مصلای جوادالائمه این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا ، این شهدا که ۱۸ و ۲۷ ساله هستند به ترتیب در عملیات های محرم و والفجر یک به درجه رفیع شهادت رسیدند و پیکر مطهر آنان در تازه ترین عملیات تفحص کشف شد.

این تشییع پیکر این ۲ شهید گمنام به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت خودرویی از میدان شهید رجایی رامسر آغاز و پس از عبور از خیابان‌های این شهر در مقابل مصلای نماز جمعه این شهرستان به خاک سپرده شدند.

پیکر مطهر این شهدا روز گذشته پس از ورود به شهرستان رامسر به صورت خودرویی در گالش محله بخش دالخانی، کتالم و ساداتشهر و سپس شهرستان رامسر تشییع و عصر همین روز هم مراسم وداع با این شهدا در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری گردشگری رامسر میزبان ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

استان مازندران از روز گذشته میزبان ۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس بوده که شب وادع با این شهدا شب گذشته با حضور جمع کثیری از مردم در ساری مرکز استان برگزار شد.

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۳۲ شهید افزایش می‌یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد