ماجرای قهر رشید مظاهری ؛ تکذیب شایعات توسط گلر استقلال


ماجرای قهر رشید مظاهری ؛ تکذیب شایعات توسط گلر استقلال

رشید مظاهری دروازه بان استقلال ضمن رد شایعه قهر از تمرین استقلال، اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته است در تمرین امروز حاضر شود. نوشته ماجرای قهر رشید مظاهری ؛ تکذیب شایعات توسط گلر استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماجرای قهر رشید مظاهری ؛ تکذیب شایعات توسط گلر استقلال

رشید مظاهری: قهر کجا بود، مصدوم شدم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳
ماجرای قهر رشید مظاهری ؛ تکذیب شایعات توسط گلر استقلال

رشید مظاهری دروازه بان استقلال ضمن رد شایعه قهر از تمرین استقلال، اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته است در تمرین امروز حاضر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رشید مظاهری دروازه بان آبی های پایتخت امروز در محل تمرین تیمش حضور یافت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست به تمرینات ادامه دهد. او بعد از اعلام مصدومیتش به سعید عزیزیان مربی دروازه بان های استقلال محل تمرین را ترک کرد.

مظاهری طی روزهای گذشته نیز مصدومیتی داشت و حالا او مجددا از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است و برای انجام آزمایش MRI به کلینیک مراجعه کرد و به همین خاطر در مسابقه با مس رفسنجان هم غایب خواهد بود.

رشید مظاهری در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه ضمن تکذیب شدید شایعه قهرش اعلام کرد که از ناحیه کمر احساس درد شدیدی می کند و به همین دلیل نتوانسته است در تمرین امروز حضور پیدا کند.

در هر صورت مظاهری در مسابقه با مس رفسنجان که عصر فردا برگزار می شود، غایب خواهد بود تا سیدحسین حسینی وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط