لیگ برتر والیبال ساحلی| مسابقات از 20 فروردین آغاز می‌شود


لیگ برتر والیبال ساحلی| مسابقات از 20 فروردین آغاز می‌شود

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ساحلی، امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان 11 تیم برگزار شد و این مسابقات از 20 فروردین‌ماه سال 1400 آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر ساحلی، ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) با حضور میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، توفیق کابلی سرپرست کمیته والیبال ساحلی، مهدی اسلامی خزانه‌‌دار، نادر انصاری داور بین‌المللی ساحلی و دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

۱۱ تیم شهرداری کلاچای، منطقه آزاد چابهار، گلساپوش یزد، باشگاه سروقامتان، توپکا، پیکان بندر دیر، دریادلان گناوه، رعد پدافند تهران، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا و وارنا شهر باران در لیگ برتر ساحلی شرکت خواهند کرد.

لیگ برتر والیبال ساحلی به شکل دوره‌ای و نیمه‌متمرکز برگزار خواهد شد و شیوه برگزاری این مسابقات به صورت ترکیبی از لیگ سالنی و انتخابی المپیک و به صورت ۲ برد از ۳ بازی است.

با توجه به فشردگی لیگ ساحلی و سرمایه‌گذاری تیم‌ها و برای جلوگیری از متضرر شدن تیم‌ها، اجازه استفاده از بازیکن سوم با شرایط خاص به تیم‌ها داده شد که این شرایط در آئین‌نامه مسابقات نیز درج شده است.

برای این دوره از رقابت‌ها جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. بنابراین تیم اول مسابقات مبلغ ۴۰ میلیون، تیم دوم مبلغ ۳۰ میلیون، تیم سوم مبلغ ۲۰ و تیم چهارم مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس