پیش بینی بارش برف و باران طی روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد


پیش بینی بارش برف و باران طی روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز دوشنبه علاوه بر ابرناکی، بارش باران و برف بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی ، در بعضی ساعات بارش تگرگ و رعد و برق و افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

"رضا کاکاوند" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، از اواخر وقت یکشنبه با فعالیت سامانه ناپایدار جوی و تقویت آن طی روز دوشنبه علاوه بر ابرناکی، بارش باران و برف" بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی"، در بعضی ساعات بارش تگرگ و رعد و برق و افزایش وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: عمده بارش ها طی روز دوشنبه بوده و در پاره ای از مناطق به ویژه مناطق سردسیری، کوهستانی و بخش هایی از مناطق جنوبی از شدت بیشتری برخوردار می باشد.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین هشدار در مناطق مذکور در سطح هشدار نارنجی و آمادگی بوده و بارش ها تا عصر دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت و براین اساس شهرداری ها، سازمان های خدمات رسان و امدادی آمادگی لازم را داشته باشند.
کاکاوند اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته امام زاده جعفر با بیشینه دمای ۱۸.۴ درجه سانتی گراد گرم ترین و سی سخت با کمینه دمای منفی ۳ درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند