محمد صلاح در راه بارسا یا رئال ؟


محمد صلاح در راه بارسا یا رئال ؟

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پیشتر صحبتهای مثبتی راجع به دو غول فوتبال اسپانیا در رسانه ها مطرح کرده بود، اما با این وجود یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، از ماندن طولانی مدت او در آنفیلد حمایت می کند. نوشته محمد صلاح در راه بارسا یا رئال ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمد صلاح در راه بارسا یا رئال ؟

حمایت کلوپ از ماندن طولانی مدت صلاح در آنفیلد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲
محمد صلاح در راه بارسا یا رئال ؟

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پیشتر صحبتهای مثبتی راجع به دو غول فوتبال اسپانیا در رسانه ها مطرح کرده بود، اما با این وجود یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، از ماندن طولانی مدت او در آنفیلد حمایت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ معتقد است که محمد صلاح در طولانی مدت نیز کاملا به تیم فوتبال لیورپول متعهد است.

آینده مهاجم مصری لیورپول در این باشگاه در پایان فصل گذشته و پس صحبتهایی که او در ستایش دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بر زبان آورده بود، در ابهام فرو رفت.

حدس و گمان ها راجع به آینده صلاح اما تاثیری بر نمایش او در ترکیب سرخ ها نداشته و او این فصل هم با به ثمر رساندن ۱۷ گل پیشتاز گلزنان لیگ برتر است.

سرمربی قرمزها نیز می گوید که مهاجم درخشان این تیم قصد جدایی از لیورپول را ندارد.

کلوپ گفت:

“وقتی مجبور می شوم از بازیکنان خودم تمجید و ستایش کنم اوضاع کمی معذب و عجیب می شود. اما صادقانه بگویم من دوست دارم از بازیکنانم تعریف کنم، اما مخصوصا در مورد مو صلاح، آمار به روشنی راجع به او صحبت می کنند.

مو فقط یک گلزن نیست، او به عنوان یک فوتبالیست هم پیشرفت کرده است. او بازیکن بسیار بسیار مهمی برای ما است و امیدواریم که برای سالیان دراز هم اوضاع بر همین منوال باقی بماند.”

محمد صلاح پیشتر در اظهاراتی جنجالی گفته بود:

“به نظرم رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه سطح بالا هستند. کسی نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در حال حاضر من روی قهرمانی دوباره با لیورپول در لیگ برتر و چمپیونزلیگ تمرکز کرده ام.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403