رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل


رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدای زن و نقش زنان قهرمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: زنان مبارز و شهید و جانباز لشگر فرشتگان تاریخ ساز هستند.

به گزارش ایسنا، یاسر شاهی ۱۰ اسفندماه در مراسم رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدای زن و نقش زنان قهرمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: زنان مبارز و شهید و جانباز لشگر فرشتگان تاریخ ساز هستند.
وی افزود: زنان ایثارگر کشور ما در کنار مردان این سرزمین در همه صحنه‌ها حضور یافته و نقش موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند.
مدیرکل بنیاد استان اردبیل عنوان کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای زن در استان اردبیل برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که یادواره ۱۷ شهید زن استان، نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای زن در شهرهای خلخال، نیر، نمین، پارس آباد و اردبیل و دیدار با خانواده‌های شهید و بانوان جانباز از جمله این برنامه‌ها است.
شاهی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی هنری در حوزه ایثار و شهادت، رونمایی از دو کتاب درباره شهدای زن و همسران جانباز و معرفی شهدای زن در قالب بروشور و سایت‌های مجازی از دیگر اقداماتی است که در استان اردبیل در جهت ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و مقام شهدای زن در جامعه صورت می‌گیرد.

استان اردبیل ۱۷ شهید زن دارد که یادمان آنان در ۱۴ مدرسه شاهد استان اردبیل نصب شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا