آذری: به عزیزی‌ خادم رای ندادم/ امیدوارم روزی فوتبالی‌ها رییس شوند


آذری: به عزیزی‌ خادم رای ندادم/ امیدوارم روزی فوتبالی‌ها رییس شوند

تهران ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، گفت: در دور اول به علی کریمی و در دور دوم به کیومرث هاشمی رای دادم .رای من در مجمع امروز، عزیزی‌خادم نبود.

به گزارش ایرنا؛ «سعید آذری» در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و امیدوارم در سمتی که به دست آورد، موفق بوده و به نحو احسن وظایف محول شده را انجام دهد. در چهار سال‌آینده اتفاقات مهمی برای فوتبال ایران می‌افتد.

وی افزود: من در دور اول به علی کریمی رای دادم و در دور دوم به کیومرث هاشمی،به عزیزی خادم رای ندادم. بر اساس جدول مقایسه‌ای که تهیه کرده بودم رای دادم. با تمام این تفاسیر آرزو دارم عزیزی خادم موفق شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تنها مدیر باشگاهی که در سه سال اخیر برای تغییرات اساسنامه تلاش کرد من بودم. خیلی‌ها معتقد بودند که موج سواری می‌کنم تا کاندید شوم . دیدید در هیچ حوزه‌ای نامزد نشدم.

آذری تصریح کرد: من حتم دارم روزی فردی روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال می‌نشیند که بازیکن تیم ملی بوده و برای تیم ملی ایران بازی کرده است.

وی در پایان گفت: آرزویم این بود که یک فوتبالی امروز انتخاب شود. از این به بعد هر کسی از قهرمان‌هایمان خواست بیاید در این مجمع بنشیند باید این ذهنیت را داشته باشد که لابی‌گری به معنای فساد نیست.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، امروز (یکشنبه) در سالن اجلاس سران و با حضور «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده سازمان بازرسی و اعضای مجمع برگزار شد.

در نهایت، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» به‌ عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای چهار سال آتی انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی