اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 24 فقره سرقت در بندرانزلی


 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 24 فقره سرقت در بندرانزلی

جوانمردی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و دستگیری 14 سارق با 24 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «سیدجعفر جوانمردی» امروز(یک‌شنبه، ۶ اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: به منظور مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت و برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان در شهرستان بندرانزلی به مدت 2 روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، 13 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و سه خرده فروش موادمخدر و 22 مجلوب دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از کشف یک دستگاه خودرو و چهار موتورسیکلت سرقتی و دستگیری 14 سارق در این طرح خبر داد و گفت: 24 فقره پرونده سرقت نیز کشف شد.

جوانمردی تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، 23 دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرمی و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها