استاندار زنجان: عملکرد موفقی در رفع موانع تولید داریم


استاندار زنجان: عملکرد موفقی در رفع موانع تولید داریم

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان به عنوان نمونه موفق کشوری مطرح است و در شاخص‌های مختلف در رتبه‌ها و جایگاه‌های برتر (اول تا سوم) کشور قرار دارد.

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل کارخانه سیمان خمسه برگزار شد، افزود: نتایج مصوبات و عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باعث شده است تا ما شاهد توسعه واحدهای تولیدی باشیم که بخشی از آن در افتتاح طرح های دهه فجر امسال در سطح ملی بازتاب داشت.

وی با بیان اینکه واحدهای متعددی در استان به چرخه تولید بازگشتند، اظهار داشت: اگر مشکل برخی واحدها در استان حل نمی شد، این امر موجب می شد تا مساله درست شود، حتی حل مشکل برخی واحدها باعث شد تا مشکل کشور نیز در تولید برخی کالاها حل شود.

حقیقی افزود: به طور مثال شرکت فولادکاران افق ۷۰ درصد نیاز کشور را در مفتول های فولادی تامین می کند و کارخانه نخ تایر صبا نیاز کشور به پارچه جهت تولید کیسه های ایربگ را برآورده می کند.

استاندار زنجان گفت: در شراط تحریم و شیوع کرونا با عملکرد مناسب در کارگروه رفع موانع تولید استان، هم فرصت های جدید شغلی ایجاد و هم فرصت‌های شغلی قابل توجهی تثیت شد.

۸۶ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اجرا شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری تا کنون ۸۶ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است، گفت: مصوبات مربوط به سال گذشته و سال های قبل نیز به صورت صد در صدی عملیاتی شده است.

ناصر فغفوری افزود: در مجموع تا کنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۴۶ مصوبه داشته است که ۳۰۱ مورد از آن ها اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۲ سال گذشته بالغ بر ۹۶ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده و همین موضوع تاثیر قابل توجهی در رفع مشکلات واحدها و ایجاد رونق تولید داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا