کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد


کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده و امروز مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به این ویروس در رقم هزار و 484 نفر باقی ماند.

«مهدی محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از بستری‌ شدن ۵۳ نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۴۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته او اکنون ۱۴۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار بستری و ۲۹ بیمار سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته وی، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز از ورود دومین و سومین محموله واکسن کرونا به استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: اولین محموله واکسن کرونا ۲۱ بهمن امسال وارد استان شد و تاکنون سه محموله واکسن وارد استان کرمانشاه شده است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در مجموع در دومین و سومین محموله ۲هزار و ۱۶۰ دُز واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شده است، افزود: در دومین محموله تعداد هزار و ۲۷۰ دُز واکسن کرونا و در سومین محموله نیز تعداد ۸۹۰ دُز واکسن وارد استان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس