دومین و سومین محموله واکسن کرونا وارد کرمانشاه شد


دومین و سومین محموله واکسن کرونا وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ورود دومین و سومین محموله واکسن کرونا به استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: اولین محموله واکسن کرونا 21 بهمن امسال وارد استان شد و تاکنون سه محموله واکسن وارد استان کرمانشاه شده است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در مجموع در دومین و سومین محموله ۲هزار و ۱۶۰ دُز واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شده است، افزود: در دومین محموله تعداد هزار و ۲۷۰ دُز واکسن کرونا و در سومین محموله نیز تعداد ۸۹۰ دُز واکسن وارد استان شد.

او با بیان اینکه اولین محموله واکسن کرونا روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن وارد استان کرمانشاه شد، در اولین محموله ۶۱۰ دُز واکسن وارد استان شد و اکنون در مجموع سه محموله تاکنون ۲هزار و ۷۷۰ دُز واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شده است.

وی با بیان اینکه به هر فرد ۲ دُز واکسن کرونا تزریق می‌شود، افزود: در مرحله اول ۶۱۰ دُز واکسن وارد شده به ۳۰۵ نفر تزریق شد و در مرحله های دوم و سوم نیز به ترتیب این واکسن به ۶۳۵ و ۴۴۵نفر تزریق می شود.

او گفت: تزریق این واکسن براساس پروتکل‌های کشوری که از طرف وزارت بهداشت برای ما تعیین می‌شود به افراد و گروه‌های هدف تزریق می شود.

به گفته او، این واکسن با اولویت پرسنل بهداشت و درمان به ویژه افرادی که در بخش های آی سی یو بیمارستان ها فعالیت دارند، تزریق می شود.

وی اظهار داشت: واکسن وارد شده از نوع روسی است.

کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده است و امروز مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به این ویروس در رقم هزار و ۴۸۴ نفر باقی ماند.

«مهدی محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از بستری‌ شدن ۵۳ نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۴۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار بستری و ۲۹ بیمار سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...