اداره فرهنگ و ارشاد با ارکسترهای موسیقی در عروسی‌ها برخورد کند


اداره فرهنگ و ارشاد با ارکسترهای موسیقی در عروسی‌ها برخورد کند

بندرعباس- ایرنا- فرماندارحاجی‎آباد گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با ارکسترهای موسیقی در عروسی‌ها برخورد و مجوز آنها را لغو کند.

حمیدجهانگیری روز یک‌شنبه درنشست ستاد مبارزه با کرونا حاجی‌آباد اظهارداشت: با توجه به آمار مبتلایان به کرونا، برگزاری مراسم عروسی و هرگونه تجمع ممنوع بوده و بخشداری‌ها و نیروی انتظامی با برگزارکنندگان مراسم در روستاها برخورد کنند.

وی با اشاره به اجرای خوب طرح شهید سلیمانی در شهرستان در راستای شناسایی مبتلایان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان داشت: نباید اجازه داد زحمات کادر بهداشت و درمان با برگزاری مراسم عروسی در یک شب از بین برود.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: ناظران بهداشتی از اماکن و اصناف مختلف بازدید و درصورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت قانونی برخورد کنند.

جهانگیری با بیان اینکه فضای فیزیکی برای ۹۶ تخت در بیمارستان آماده است، افزود: نباید افزایش تجهیزات درمانی سبب عادی‌انگاری و بی‌تفاوتی نسبت به رعایت موارد بهداشتی شود.

وی یادآورشد: ادارات اجرایی طبق مصوبات ستاد کرونا نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا مبتلایان درشهرستان تحت کنترل قرار بگیرد و آمارها کاهش یابد.

با مثبت اعلام شدن تست یک تبعه خارجی از مقصد امارات به ایران در فرودگاه قشم هم‌اکنون آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان هرمزگان به ۱۳ نفر افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد