کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار


کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 236 هزار عدد انواع مواد محترقه و بیش از 463 هزار نخ از انبار مغازه متهم خبر داد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و بیش از ۴۶۳ هزار نخ از انبار مغازه متهم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ملک مغازه‌ای در محدوده خیابان مولوی مقادیری سیگار قاچاق و انواع مواد محترقه غیر مجاز در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار اکیپی از کارآگاهان معاونت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی موضوع مشخص شد که خبر صحت دارد، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالک مغازه و بازرسی از انباز مغازه اش اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان به آدرس اعلامی، اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار مغازه اش ۴۶۳ هزار و ۸۰۰ عدد نخ سیگار و ۲۳۶ هزار و ۱۰۸ عدد مواد محترقه کشف کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال محاسبه کرده اند، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به دادسرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید

کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی