کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت


کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک ‌آزاردیده‌ای که مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان از ناحیه پا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر محمد باقرزاده در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در این عمل جراحی انگشت کوچک راست این کودک به علت جراحت شدید قطع شد و این کودک به لحاظ وضعیت جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بخش هایی از پای این کودک که بر اثر شکنجه پدر دچار جراحت شده بود نیز بعد از انجام فیزیوتراپی‌های منظم بهبود یافته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این کودک ‌آزاردیده همچنین دچار پرخاشگری و بی قرار شده بود که با ارائه خدمات روانپزشکی شرایط روحی وی بهبود پیدا کرده است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز پیش از خبر داده بود این کودک ۹ ساله که از سوی پدر و نامادری مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود برای طی مراحل درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شد. این کودک پسر از سوی پدر و نامادری خود مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته بود که پس از گزارش همسایگان، بهزیستی و دادستانی و نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

حسین دولت آبادی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز برای بررسی وضعیت کودک‌ آزار دیده و آشکار شدن زوایای موضوع وارد عمل شده‌اند. همچنین با پیگیری دادگستری و نیروی انتظامی عاملان آزار و اذیت دانیال کودک ۹ ساله در سبزوار دستگیر شده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق