مرغ‌های قاچاق در استان قزوین به مقصد نرسید


مرغ‌های قاچاق در استان قزوین به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 2484 قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان البرز حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون «ولوو» مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی و در بررسی مدارک راننده مشخص شد وی فاقد مجور حمل بار است و در بازرسی از کامیون تعداد ۲۴۸۴ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع که از استان‌های غربی کشور به مقصد استان تهران بارگیری شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه برابر دستور قضائی متهم دستگیر شده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، منصوری در پایان با تأکید بر لزوم حمل طیور با اخذ مجوزهای مربوطه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...