کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت


کودک‌ آزاردیده در سبزوار تحت عمل قرار گرفت

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک ‌آزاردیده‌ای که مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان از ناحیه پا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد باقرزاده افزود: در این عمل جراحی انگشت کوچک راست این کودک به علت جراحت شدید قطع شد و این کودک به لحاظ وضعیت جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بخش هایی از پای این کودک که بر اثر شکنجه پدر دچار جراحت شده بود نیز بعد از انجام فیزیوتراپی‌های منظم بهبود یافته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این کودک ‌آزاردیده همچنین دچار پرخاشگری و بی قرار شده بود که با ارائه خدمات روانپزشکی شرایط روحی وی بهبود پیدا کرده است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز پیش از خبر داده بود این کودک ۹ ساله که از سوی پدر و نامادری مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود برای طی مراحل درمان به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شد. این کودک پسر از سوی پدر و نامادری خود مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته بود که پس از گزارش همسایگان، بهزیستی و دادستانی و نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

حسین دولت آبادی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز برای بررسی وضعیت کودک‌ آزار دیده و آشکار شدن زوایای موضوع وارد عمل شده‌اند. همچنین با پیگیری دادگستری و نیروی انتظامی عاملان آزار و اذیت دانیال کودک ۹ ساله در سبزوار دستگیر شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد