مخزن آب خام سایت آب شیرین کن جزیره هرمز مجدد وارد مدار شد


مخزن آب خام سایت آب شیرین کن جزیره هرمز مجدد وارد مدار شد

بندرعباس- ایرنا- معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: واحد مکانیکال و مخزن ذخیره آب خام آب شیرین کن جزیره هرمز که به دلیل تعمیرات و بازسازی از مدار بهره برداری خارج شده بود، مجدد راه اندازی شد.

سعید صادقی روز یکشنبه در بازدید از این آب شیرین کن افزود: در پی انجام تعمیرات این مخزن به اجبار تولید آب شیرین کن متوقف شد که پس از ۴۸ ساعت با اتمام عملیات بازسازی، مجدد تولید آب از سرگرفته شد.
وی اظهارداشت: پس از آغاز راه اندازی مجدد آب شیرین کن هشتم اسفندماه قطعه مکانیکی واحد (A ) سایت دچار شکستگی شد که با تلاش انجام شده این قطعه روز گذشته نصب و در مدار بهره برداری قرار گرقت.
معاون آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر ۲ واحد (A و B) با ظرفیت هزار و ۲۵۰ مترمکعب در مدار تولید است و واحد( C) نیز امروز یکشنبه دهم اسفندماه وارد مدار می‌شود و سایت موجود قادر خواهد بود آب مورد نیاز جزیره هرمز را تامین کند.
وی همچنین از اتمام عملیات نصب واحد جدید آب شیرین کن هرمز تا نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: با تامین منابع اعتباری و تحویل تجهیزات، عملیات نصب این واحد جدید آغاز می‌شود و تولید آب در هرمز به بالاترین ظرفیت خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06