عزیزی خادم: قطعا تغییراتی در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت


عزیزی خادم: قطعا تغییراتی در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت

رئیس فدراسیون فوتبال گفت از خداوند می‌خواهم از این مسیر بحرانی در کنار هم عبور کنیم تا فوتبال را که متعلق به...

شهاب الدین عزیزی خادم در نشست خبری بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید، مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش طرفداری، او در ابتدا اظهار داشت:

تمام کسانی که به من محبت کردند و رای دادند، تشکر می‌کنم. امروز یک جلوه‌ای از دموکراسی بود که شاکریم. مجمع این اعتماد را به من و خانم موسوی و سایر همکاران خوبم داد که تشکر می‌کنم. اعضا امروز آگاهانه و تاریخی تصمیم گرفتند. از خداوند می‌خواهم از این مسیر بحرانی در کنار هم عبور کنیم تا فوتبال را که متعلق به مردم و جزئی از منابع اصلی است به جایگاه اصلی خود برگردد.

وی افزود:

آسیب زدن به آن به منافع ملی آسیب می‌زند. همه با هم از این بحران عبور می‌کنیم و آینده را در کنار هم خواهیم ساخت آن هم با عقلانیت جمعی. فدراسیون آینده قطعا تعاملی خواهد بود. مجمع امروز نشان داد دستوری عمل نخواهد کرد و دموکراسی را امروز به نمایش گذاشت. امروز مجمع نشان داد استقلال دارد و مستقل است. مجمعی که چکیده مردم است و ملت ایران را در فیفا نمایندگی می‌کند. امروز هیات رئیسه‌ای انتخاب شدند که برآیند فدراسیئون است. امیدوارم بتوانیم از این بحران عبور کرده و فوتبال را توسعه دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نگاه عدالت محور، یادآور شد:

قطعا فدراسیون آینده که من افتخار خادم بودن آن را دارم در راستای منافع ملی و توسعه فوتبال عمل می‌کند، ما نگاه عدالتی در سراسر ایران تا جایی که توان داریم خواهیم داشت. نگاه ما حرفه‌ای و غیر سیاسی در این دولت و دولت آینده است و در مسیری حرکت می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند. فوتبال ملی برای همه ملت است و کسی نمی‌تواند آن را گروگان بگیرد. رفتار و عملکزد ما در راستای صیانت از فوتبال خواهد بود.

عزیزی خادم یادآور شد:

رسانه‌ها در این مدت سالی تاریخی را در خصوص اساسنامه به منصه ظهور گذاشتند. مجمع و فدراسیون فوتبال به هر صورت تحت تاثیر هیچ نگاه دستوری قرار نگرفت و کار خود را مستقل انجام داد. من شکرگزار خدا هستم که این توفیق و سعادت را بر من عطا کرد. امید دارم با تیم همکار که از دل شایسته سالاری بیرون می‌‌آید بتوانیم فوتبال را در مسیر واقعی خود که مبتنی بر توسعه است پیش ببریم.

وی با اشاره به رویکرد برنامه‌ای گفت:

همه خودمان را به برنامه‌ریزی مکلف می‌دانیم و نگاه تعاملی و پرهیز از التهاب، بحران خواهیم داشت. فوتبال نیاز به آرامش دارد و همه باید به آن کمک کنیم. هر کسی که در راستای بحران قدم برمی‌دارد در راستای تعرض به فوتبال قدم برمی‌دارد. ما نیاز داریم در آستانه مقدماتی جام جهانی در آرامش باشیم. قطعا تغییراتی در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت و به سمت جوان تر شدن پیش خواهیم رفت. تلفیقی از افراد با تجربه و پاسخگو خواهیم داشت تا فضا را حمایت کنیم تا خوشحالی را مثل قبل با رفتن به جام جهانی بر لبان ملت بیاوریم. این وظیفه تاریخی ماست. اگر همه کنار هم باشیم، بهترین سرنوشت برای فوتبال رقم خواهد خورد.

وی در انتها به سوالات خبرنگاران جواب نداد و نشست را ترک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد