عزیزی خادم: فدراسیون فوتبال دهه ها بدون برنامه بود


رئیس جدید فدراسیون فوتبال از جوانگرایی در فدراسیون خود خبر داد.

عزیزی خادم: فدراسیون فوتبال دهه ها بدون برنامه بود
رئیس جدید فدراسیون فوتبال از جوانگرایی در فدراسیون خود خبر داد.

مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال امروز برگزار شد و در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پایان مجمع، در نشست خبری حضور یافت اما بدون پاسخ گفتن به سوتالات خبرنگاران، صحبت های خود را انجام داده و محل را ترک کرد:

رکن رکین دموکراسی به جلوه گذاشته شد

آینده را باهم و در کنار هم خواهیم ساخت. با یک عقلانیت جمعی، فدراسیون آینده فدراسیون تعاملی خواهد بود. امروز مجمع فدراسیون نشان داد که دستوری عمل نخواهد کرد، امروز رکن رکین دموکراسی به جلوه گذاشته شد. علی رغم همه فضاهایی که در این مدت ایجاد شده بود، مجمع نشان داد که مستقل است. خودم را موظف به صیانت از منافع فوتبال و مجمع می دانم، مجمعی که نماینده مردم ایران در فوتبال است. مجمع توانست هیات رئیسه ای انتخاب کند که برآمده از مجمع فدراسیون است. انشالله باهم و در کنار هم بتوانیم با سیاست گذاری های مناسب از این بحران ها عبور کنیم. فوتبال را توسعه دهیم و به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

نگاه حرفه ای و غیرسیاسی خواهیم داشت

قطعا فدراسیون آینده که بنده افتخار خادم بودنش را دارم در راستای منافع ملی و توسعه فوتبال عمل خواهد کرد، استان های غیربرخوردار را در نظر خواهد گرفت و نگاه عدالتی و توزیع عادلانه ای در تمام نقاط ایران تا جایی که توان داریم خواهیم داشت. یک نگاه حرفه ای و غیرسیاسی چه در دولت فعلی و چه در دولت آینده خواهیم داشت و از همه استفاده خواهیم کرد. از تمام ظرفیت ها برای فوتبال استفاده می کنیم چون فوتبال جزو منافع ملی است. فوتبال مال همه است، فوتبال ملی مال مردم است و هیچ کس نمی تواند آن را گروگان بگیرد. رفتار و نگاه ما در راستای تعامل و صیانت از فوتبال خواهد بود.

فدراسیون تحت تاثیر هیچ نگاه دستوری قرار نگرفت

رسانه ها در این یک سال گذشته سال به یاد ماندنی و تاریخی را رقم زدند. امروز شاهد اساسنامه و فرایند دموکراتی بودیم که همه توانستند بیایند و خودشان را عرضه کنند و در معرض آرا قرار بگیرند. ولی مجمع و فدراسیون فوتبال تحت تاثیر هیچ نگاه دستوری قرار نگرفت و کار خودش را عاقلانه و مستقلانه انجام داد و به زعم خودشان تصمیمی فوتبالی گرفت. من خدا را شکر می کنم که توفیق خدمت به این فوتبال را به من عطا کرد.

فدراسیون دهه ها بدون برنامه بود

امید دارم با یک تیم همکار، تیمی که از دل شایسته گزینی و شایسته سالاری بیرون می آید، هیات رئیسه محترم بتوانیم فوتبال را در مسیر واقعی خودش که مبتنی بر برنامه و توسعه فوتبال است جلو ببریم. خود را ملزم به رعایت برنامه می دانیم. برنامه ما عاری از عیب نیست و قطعا ایرادهایی خواهد داشت. دهه ها گذشته اما فوتبال ایران برنامه نداشته اما ما خود را مکلف به برنامه می دانیم. با یک نگاه تعاملی و پرهیز از التهاب و بحران، فوتبال را به آرامش می رسانیم. ما نیاز به این فضا هستیم و باید به آن کمک کنیم. هرکسی که در راستای التهاب قدم بردارد در راستای تعارض با منافع فوتبال و تیم ملی است.

در فدراسیون فوتبال تغییراتی خواهیم داشت

در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی هستیم و نیاز ما بیشتر از قبل است. ما آموختیم که بتوانیم از افراد خبره و باتجربه استفاده کنیم. قطعا در فدراسیون فوتبال تغییراتی خواهیم داشت و فوتبال را جوان تر می کنیم. تلیفی از باتجربه ها و جوان ها با نگاهی دانش بنیان و در عین حال پاسخگو و شفاف، بتوانیم فضا را هدایت کنیم. به کمک همه نیاز داریم. انشالله همه باهم در کنار هم در یک نگاه تعاملی با چارچوب های نظام خوشحالی را مثل قبل با رفتن به جام جهانی، نتیجه گرفتن در رقابت های مختلف و توسعه فوتبال برای مردم به ارمغان بیاوریم؛ این وظیفه تاریخی ماست و اگر همه در کنار هم باشیم بهترین سرنوشت ها برای فوتبال ایران رقم خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر