درباره مضرات سیگنال‌های 5G هیچ چیزی ثابت نشد


درباره مضرات سیگنال‌های 5G هیچ چیزی ثابت نشد

معاون فنی و توسعه شرکت همراه اول: تاکنون درباره مضرات سیگنال‌های 5G هیچ چیز علمی ثابت نشده و مطالب مطرح شده شایعه است.

درباره مضرات سیگنال‌های 5G هیچ چیزی ثابت نشدمهندس مرتضی طاهری بخش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره ویژگی‌های نسل پنجم اینترنت افزود: ۵G با نسل‌های قبلی فرق دارد به این معنا که رفتن از ۳G به ۴G تکامل بود، اما رفتن از ۴G به ۵G هم تکامل و هم انقلاب در صنعت بود و قطعا تحول دیجیتالی که با خودش می‌آورد ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلکام و حتی همه صنایع را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی گفت: ما به هیچ وجه از ۵G انتظار سرعت نباید داشته باشیم چرا که ما قرار است با آن کار‌های بسیار بزرگتر و سرویس‌های عملیاتی مانند خودرو‌های خودران، پزشکی از راه دور و اینترنت اشیاء را داشته باشیم.
طاهری بخش گفت: بنابراین فقط سرعت مطرح نیست و ۵G تحول زیادی را در زندگی مردم رقم می‌زند و نوید زندگی با کیفیت تری را برای مردم خواهد داشت.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امواج نسل پنجم عوارضی هم برای مردم دارد؟ افزود: تاکنون هیچ مرجع علمی جهانی و دانشگاه‌های پزشکی و مراکز سلامت راجع به امواج چیزی را به اثبات نرسانده اند.
معاون فنی و توسعه شرکت همراه اول گفت: البته ما در زندگی مان با امواج زیادی از گوشی‌های تلفن همراه، مایکروفر و مایکروویو در داخل منزل، مودم‌ها، تلویزیون، سشوار و جاروبرقی مواجهیم و تاکنون درباره ۵G آنچه که مطرح می‌شود شایعه است و هیچ موضوع علمی ثابت نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن