آیین اختتامیه جشنواره پاسداران اهل قلم فردا برگزار می‌شود


آیین اختتامیه جشنواره پاسداران اهل قلم فردا برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پاسداران اهل قلم فردا با حضور فرمانده کل سپاه خبر داد.

آیین اختتامیه جشنواره پاسداران اهل قلم فردا برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدعلی آسودی مدیر مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پاسداران اهل قلم خبر داد و گفت: این مراسم صبح فردا (۱۱ اسفند) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و برگزیدگان جشنواره، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار می‌شود.
سردار آسودی با اشاره به روند برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره پاسداران اهل قلم گفت: اواخر سال گذشته فراخوان جمع‌آوری آثار را اعلام کردیم که تا پایان مرداد ۹۹ آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در این دوره ۱۹۰ پاسدار، ۳۳۹ اثر را برای ما ارسال کردند که در مجموع ۵۱ اثر برگزیده شد.
وی افزود: در این جشنواره بیش از ۳۵۰۰ پاسدار اهل قلم شناسایی و در سامانه ما ثبت شده‌اند که هر یک در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنند.
مدیر مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم ادامه داد: بیش از ۷۰ داور مطرح در سطح کشور مسئولیت داوری این جشنواره را عهده‌دار هستند که این داوری در سه مرحله انجام می‌شود؛ مرحله اول راستی‌آزمایی آثار است.
در مراحل بعد، بر اساس آیین نامه تدوین شده، این استادان آثار ارسال شده را ارزیابی می‌کنند.
سردار آسودی گفت: در مجموع این ۱۵ دوره، ۶۶۹۹ پاسدار اهل قلم ۹۴۶۳ عنوان کتاب به جشنواره ارسال کرده اند که ۵۶۲ عنوان کتاب، رتبه‌های اول تا سوم و قابل تقدیر را به دست آورده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس