کریمی بیشتر به درد فوتبال می‌خورد


کریمی بیشتر به درد فوتبال می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در واکنش به انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، ابراز عقیده کرد که علی کریمی، بیشتر با این عرصه آشنا بود و به درد فوتبال ایران می‌خورد.

علی‌اصغر کلانتری در گفت و گو با ایسنا، گفت: من آقای شهاب‌الدین عزیزی خادم را نمی‌شناسم، اما میدانم که ایشان گزینه مورد نظر آقایان کفاشیان و بهاروند بودند.

کلانتری با بیان اینکه گزینه مورد نظر من، مانند بسیاری از فوتبالیست‌ها، علی کریمی بود، گفت: متاسفانه در فوتبال ایران، تصمیمات فوتبالی گرفته نمی شود. همانطور که در مورد سایر اتفاقات فوتبال هم نمی توان فوتبالی قضاوت کرد و نظر داد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: من زیاد نتوانستم به این انتخابات فکر و کاندیداها را بررسی کنم، ولی تصور می‌کنم رای مردم و آدم‌های فوتبالی، علی کریمی بود. خودم هم فکر می کنم کریمی بیشتر به درد فوتبال ما می خورد.

کلانتری همچنین، اوضاع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را نسبتا خوب توصیف و درباره غایبان تیمش در بازی آینده، اضافه کرد: از بین مصدومان تنها ابوالفضل علایی، به تازگی به تمریات بازگشته است.

او با بیان اینکه احسان علوان‌زاده و امیر شبانی مصدومیتشان طولانی مدت‌ است، گفت: احسان گنجی هم همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و به ترکیب تیم اضافه نشده است.

کلانتری خاطرنشان کرد که در بازی پیش رو احتمالا فجر شهید سپاسی شیراز بدون امیرحسین صدقی به زمین خواهد رفت.

او همچنین گفت: شاهین تیم خوبی‌ست و در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی گرفته. این هم از شانس ماست که هر تیمی به ما می رسد، در اوج قرار دارد.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه آنالیز کاملی از حریف انجام شده است، گفت: می‌دانیم که حریف تا جایی که ممکن است سعی می‌کند گل نخورد و در مرحله بعد به گل زدن با استفاده از اشتباهات حریف فکر کند.

او حریف پیش روی فجر را تیمی نتیجه گرا توصیف و اضافه کرد: ۲ بازیکن شاهین بوشهر که جزو بهترینهای این تیم محسوب می‌شوند، فارسی هستند!.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز، سه‌شنبه ۱۲ اسفند، در هفته شانزدهم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران، میهمان شاهین شهرداری بوشهر است.

این تیم شیرازی، در ۱۵ هفته گذشته ۲۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول قرار دارد و حریفش شاهین بوشهر با ۲۲ امتیاز رده هشتم را در تصرف خود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا