فرمانده انتظامی یزد: امنیت پایداری با کمک مردم در استان برقرار است


فرمانده انتظامی یزد: امنیت پایداری با کمک مردم در استان برقرار است

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت:با کمک، همراهی و حضور قدرتمند مردم در صحنه های مختلف امنیت پایداری در استان برقرار است و امروز به همین دلیل این نیروها به عنوان مجاهدان فی سبیل الله و مقتدر از سوی فرماندهی معظم کل قوا مورد تفقد قرار می گیرند.

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد،عصریکشنبه در آیین معارفه فرمانده منطقه انتظامی ابرکوه که با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداری، جمعی از مسوولان و ماموران انتظامی برگزار شد،خط قرمز این نیرو را امنیت ذکر کرد و افزود: مهمترین تلاش و فعالیت این نیروها، تامین امنیت برای رفاه حال مردم در جامعه است.

وی اظهارکرد: هرجا به امنیت مردم خدشه ای وارد شود، نیروی انتظامی آرامش ندارد، آسایش و آرامش مردم افتخار بزرگی برای یگان های انتظامی است.

بهدانی فرد اظهار کرد: این نیرو تحت فرماندهی معظم کل قوا برای مردمی خدمت می کنند که خدمتگزاری برای آنها که در راه تحقق اهداف عالیه انقلاب جانفشانی کردند، خود یک افتخار است.

در استان یزد امنیت خوبی برقرار است

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به اینکه امروز در کشور و استان با وجود برخی مشکلات امنیت خوبی برقرار است، تاکید کرد: « مردم فهیم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال باتوجه به شرایط کرونایی استقبال کردند و خوب در صحنه حاضر شدند و این حضور تکلیف را برای همه مسوولان سنگین می کند و نباید درخدمتگزاری به آنها کوتاهی کنیم .»

بهدانی فرد با تاکید بر اینکه بزرگترین امنیت اجتماعی به عهده یگان های انتظامی است، اضافه کرد: دستگاه قضا مقتدرانه با مفاسد برخورد می کند، هماهنگی و تعاملی که با نیروی انتظامی برقرار است کمک بزرگی برای امنیت مردم است.

حضور فیزیکی نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور

این مسوول انتظامی استان یزد بیان کرد: نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور برای تامین امنیت مردم وکمک به حوزه های مختلف به صورت فیزیکی در صحنه حضور دارد .

وی با اشاره به اینکه رویکرد نیروی انتظامی تلاش و اقداماتش با همکاری دستگاه های فرهنگی ، امامان جمعه و جماعت ، رسانه ها در حوزه پیشگیری است ،خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی استان ها با افزایش جرایم و سرقت روبروست، در استان یزد امسال پنج درصد کاهش سرقت و هفت درصد افزایش کشف گزارش شد .

بهدانی فرد بدون اشاره به آماربا بیان اینکه ۷۵ درصد موارد سرقت در استان کشف شد، خاطرنشان کرد: امسال ۴۹ تن مواد مخدر از قاچاقچیان به دست آمد که ۲۵ درصد نسبت به سال گذاشته افزایش دارد و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد و تعداد جانباختگان جاده ای هم ۲۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش دارد.

فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه ابرکوه در بحث پیشگیری سرقت در میان ۱۰ شهرستان یزد از مناطق موفق این استان است، تصریح کرد: در این شهرستان ۱۶ درصد کاهش سرقت ، پنج درصد افزایش کشف و ۷۵ درصد کشف سرقت از اقدامات نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی یزد: امنیت پایداری با کمک مردم در استان برقرار است

وی افزود: ابرکوه از لحاظ شاخص های امنیتی در میان سایر شهرستان های استان جایگاه خوبی دارد و بایستی به مردم و مسوولان این شهرستان به خاطر همدلی و انسجام مردم و مسوولان تبریک گفت.

پلیس فتا سال آینده در ابرکوه راه اندازی می شود

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ پلیس فضای تبادل و اطلاعات(فتا)در شهرستان ابرکوه راه اندازی می شود.

فرماندهی انتظامی یزد در سفر به ابرکوه با قدردانی از خدمات سرهنگ سعید زینلی ، سرهنگ محمد حسن حسینی را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی ابرکوه معرفی کرد.

همچنین سرپرست فرمانداری ابرکوه با قدردانی از خدمات و تلاش های ماموران انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، گفت: امنیت ،رکن نخست رونق توسعه هر منطقه است.

محمد حسین امامی افزود: با توجه به اینکه ابرکوه در ورودی یزد از سمت استان های جنوبی قرار دارد، تقویت در حوزه های مختلف انتظامی به ویژه جاده ای را از جمله ضرورت ها عنوان کرد.

همچنین حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی،امام جمعه ابرکوه گفت: نگاه کلی به نیروی انتظامی از سوی مردم و مسوولان نگاه به تلاش ، خدمتگزاری و مهربانی آنهاست.

وی با بیان اینکه هرجا که نام نیروی انتظامی ذکر شود مردم خوشحال می شوند ،تصریح کرد: شادی مردم این است، ماموران انتظامی از نیروهای مهربان و پرتلاشو مسوول تامین امنیت آنها هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به اینکه مردم شهرستان در حوزه های مختلف استعداد و قابلیت های خوبی دارند خاطرنشان کرد: برای مسوولان این فرصت است که ازآن بهره بیریم.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط