مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید


مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

یافتن بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، مستلزم آگاهی نسبت به نکاتی است که شما را در یافتن مرکزی فوق تخصصی راهنمایی کرده و بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهد. در این مطلب نکات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

دندان‌های شما می‌توانند بنا به دلایل مختلفی آسیب دیده و یا از بین بروند. در این مواقع بهترین راهکار برای پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته، کاشت دندان یا ایمپلنت می‌باشد. ایمپلنت دندان امروزه روشی بسیار محبوب و کارآمد به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا، با کمک آن جای خالی دندان‌های از دست رفته خود را پر می‌کنند. افزایش محبوبیت این روش سبب گشته که مراکز تخصصی بسیار زیادی شروع به فعالیت در حوزه ایمپلنت‌های دندانی کنند. این مراکز با گرد هم آوردن چندین متخصص ایمپلنت، می‌توانند ایمپلنت دندان را به روش‌های مختلفی انجام دهند و بهترین نتایج را برای بیماران به ارمغان آورند.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر رضا شاکر، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

جهت مشاوره همین حالا کلیک کنید

آن دسته از ساکنین پایتخت، که قصد مراجعه به مرکز ایمپلنت دندان را داشته باشند، با این سوال مواجه خواهند بود که «بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران کدام است؟» یافتن بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، مستلزم آگاهی نسبت به نکاتی است که شما را در یافتن مرکزی فوق تخصصی راهنمایی کرده و بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهد. پیش از انتخاب یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید معیار‌هایی را در نظر بگیرید و با آگاهی کامل و شناخت کافی از مرکز، برای کاشت ایمپلنت دندان اقدام نمایید.

در ادامه این مطلب با نی‌نی‌بان همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با ایمپلنت دندان، فاکتور‌هایی که باید پیش از انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران در نظر بگیرید و همچنین مزایای مراجعه به مرکز تخصصی ایمپلنت را با شما در میان بگذاریم.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

dr.r.shaker

ایمپلنت دندان چیست؟

پروتز‌های دندانی و دندان مصنوعی از جمله قدیمی‌ترین روش‌هایی بودند که برای پر کردن جای خالی دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. با روی کار آمدن ایمپلنت‌های دندانی، دندان‌های مصنوعی جای خود را به آن‌ها دادند تا ایمپلنت‌ها به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم برسند. ایمپلنت یا کاشت دندان روشی بسیار کارآمد و محبوب برای پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته می‌باشد که امروزه توسط متخصصین ایمپلنت در مراکز ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

drshakerclinic.com

ایمپلنت دندان از سه بخش تشکیل می‌شود. بخش اول آن، که تحت عنوان فیکسچر شناخته می‌شود، پیچی از جنس تیتانیوم است که داخل استخوان فک فرد قرار می‌گیرد و پس از جوش خوردن با استخوان فکؤ، دقیقا همانند ریشه دندان حقیقی انسان‌ها عمل می‌کند. جوش خوردن فیکسچر با استخوان فک بیمار حدود ۳ الی ۹ماه ممکن است زمان‌بر باشد. پس از اینکه این پیچ تیتانیومی به خوبی به استخوان فک جوش خورد، قسمت دوم ایمپلنت دندان، که تحت عنوان اباتمنت شناخته می‌شود، روی فیکسچر قرار می‌گیرد. سپس از دندان بیمار قالب‌گیری می‌شود و روکش ایمپلنت، که ظاهری کاملا مشابه دندان حقیقی فرد دارد، روی اباتمنت سوار می‌شود.

ایمپلنت‌ها ساختاری کاملا مشابه دندان حقیقی انسان‌ها دارند و همین موضوع نیز سبب افزایش محبوبیت آن‌ها در میان مردم و در سراسر دنیا گشته است. قرار گرفتن صحیح ایمپلنت دندان در دهان بیمار و همچنین انجام صحیح مراحل ایمپلنت دندان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر توصیه می‌شود برای کاشت دندان به روش ایمپلنت، حتما به دندانپزشکان متخصص ایمپلنت و مرکز تخصصی ایمپلنت مراجعه نمایید. اگر از ساکنین شهر تهران هستید و به دنبال بهترین مرکز ایمپلنت در تهران می‌باشید، در ادامه فاکتور‌هایی را با شما در میان خواهیم گذاشت تا با کمک آن‌ها بتوانید بهترین مرکز ایمپلنت در تهران را انتخاب نموده و از کاشت صحیح دندان خود اطمینان داشته باشید.

فاکتور‌های انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

تهران یکی از پرجمعیت‌ترین شهر‌های کشور ما به حساب می‌آید که همین موضوع سبب گشته مراکز تخصصی بسیاری در تمامی حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی در آن بوجود آیند. وجود تعداد زیادی مرکز ایمپلنت در تهران سبب می‌گردد که انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها کار چندان آسانی نباشد. اما با در نظر گرفتن برخی فاکتور‌ها و با آشنایی با ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، می‌توانید ساده‌تر انتخاب نمایید و شاهد نتایج بهتری باشید. برخی از اصلی‌ترین فاکتور‌ها به شرح زیر می‌باشند:

متخصصین ماهر در مرکز ایمپلنت دندان

یک مرکز ایمپلنت دندان، مرکزی تخصصی است که در آن متخصصین ایمپلنت به انجام کاشت دندان با روش‌های مختلف ایمپلنت، می‌پردازند. پیش از اینکه یک مرکز ایمپلنت را انتخاب نمایید، اطمینان یابید که متخصصینی که در این مرکز فعالیت می‌کنند از تبحر و تجربه کافی در زمینه ایمپلنت دندانی برخوردار هستند. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید با بیماران این مرکز مشورت نمایید. متخصصین ماهر در زمینه ایمپلنت دارای مدارک معتبر از مراجع بزرگ دانشگاهی و دندانپزشکی هستند و می‌توانند به شما این اطمینان را دهند که کاشت دندان شما با موفقیت و به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

انجام ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال

دو روش بسیار محبوب در ایمپلنت دندان، روش ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال می‌باشد. در روش ایمپلنت فوری بلافاصله پس از قرار گرفتن فیکسچر در استخوان فک فرد، پروتزی موقتی روی آن قرار می‌گیرد تا در طول مدت زمانی که فیکسچر با استخوان فک جوش می‌خورد، فرد بدون دندان نماند و بتواند اعمالی از قبیل جویدن غذا و تکلم را سریع‌تر بازیابد.

در روش ایمپلنت دیجیتال، دندانپزشک متخصص ایمپلنت با استفاده از مدل‌سازی‌های کامپیوتری سه بعدی، موقعیت استخوان فک و رشته‌های عصبی را بررسی می‌کند و کاشت ایمپلنت را با ایجاد کمترین شکاف در لثه فرد انجام می‌دهد. این موضوع سبب می‌گردد که درد حاصل از ایمپلنت دندان، به حداقل برسد.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران هر دو روش محبوب ایمپلنت را نیز انجام می‌دهد و می‌تواند رضایت بیماران را به صورت کامل جلب نماید. پس پیش از انتخاب یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران، اطمینان یابید که تمام روش‌های ایمپلنت دندان در این مرکز، تحت نظر متخصصین با تجربه، انجام می‌شود.

فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته

یک مرکز تخصصی ایمپلنت دندان باید تجهیزات لازم برای انجام انجام ایمپلنت بدون جراحی و به صورت دیجیتال را نیز داشته باشد و همچنین از بهترین فناوری‌ها و تجهیزات برای سهولت درمان بیمار برخوردار باشد. داشتن تجهیزات مناسب برای پیوند استخوان نیز یکی از اصلی‌ترین مواردی است که به هنگام انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید به آن توجه نمایید. ساخت روکش‌های دندانی نیز با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساده‌تر شده‌اند و رضایت بیماران را نیز بیشتر به خود جلب نموده‌اند.

استفاده از لیزر دندانپزشکی

استفاده از لیزر در دندانپزشکی‌ها سبب گشته که انجام بسیاری از امور ساده‌تر شده و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شودند. لیزر‌ها می‌توانند کمک کنند که کاشت ایمپلنت دندان با درد و خونریزی کمتری همراه باشد و بیمار در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یابد. از لیزر‌ها علاوه بر کاشت ایمپلنت دندان، در زمینه سفید کردن دندان‌ها و بسیاری از جراحی‌های دهانی نیز استفاده می‌شود. اما امروزه استفاده از آن‌ها در مراکز ایمپلنت دندان، رواج بیشتری نسبت به سایر حوزه‌ها دارد.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، با بهره‌مندی از بهترین تجهیزات و همچنین داشتن لیزر دندانپزشکی، می‌تواند رضایت بیماران به بهترین نحو جلب نماید و نتایج بسیار خوبی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد. پس حتما در نظر داشته باشید که مرکز ایمپلنت دندان در تهران انتخابی شما دارای تجهیزاتی از جمله لیزر دندانپزشکی باشند. استفاده از این تجهیزات پیشرفته می‌تواند سلامت لثه بیمار را با خود به همراه داشته باشد.

استفاده از برند‌های معتبر ایمپلنت دندان

بهترین برند‌های ایمپلنت دندان برند‌های آلمانی، آمریکایی و سوئیسی می‌باشند. این برند‌ها دارای مواد مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری هستند و به همین خاطر نیز هزینه‌های بیشتری دارند. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت بالای ایمپلنت دندان را به قیمت آن اولویت دهید.

احترام به بیماران و حفظ حقوق آن‌ها

به هنگام انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران به رفتار پرسنل توجه نمایید. تمام پرسنل و همچنین متخصصین ایمپلنت دندان باید رفتار صحیح و محترمانه‌ای با بیماران داشته باشند، زمان‌بندی تعیین شده برای هر بیمار را رعایت نمایند و همچنین فضایی دلنشین برای بیماران آماده سازند تا بیمار در محیط احساس آرامش نماید.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

داشتن محیط تمیز و سالم

یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید محیطی استریل شده و تمیز داشته باشد تا هیچگونه بیماری عفونی از افراد به یکدیگر منتقل نشود و درمان در محیطی کاملا سالم و تمیز انجام شود. داشتن این ویژگی، به خصوص در دوران فعلی کرونا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک نی‌نی‌بان مراجعه نمایید.

دکتر رضا شاکر، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

جهت مشاوره همین حالا کلیک کنید

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

dr.r.shaker

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

drshakerclinic.com

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید

آدرس: سعادت آباد، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، خیابان آسمان، نبش آسمان ۵ شرقی، پلاک ۳۸، طبقه اول

منبع: khabaronline

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو