اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین


اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف و ضبط 14 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از وسایل همراه سه مسافر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بیژن خدایی روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی قزوین – زنجان به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدندکه پس از بازرسی از این خودروها، ۱۴ کیلو گرم تریاک از وسایل همراه ۳ مسافر کشف و آن‌ها را دستگیر کردند.

کشف محموله مرغ زنده در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران انتظامی شهرستان البرز حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون "ولوو" حامل ۲ هزار و ۴۸۴ قطعه مرغ زنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد وی فاقد مجور حمل بار است.

او اضافه کرد: این محموله خارج از شبکه توزیع از استان‌های غربی کشور به مقصد استان تهران بار گیری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ارزش تقریبی محموله طیور را یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

تانکر حامل سوخت قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا حین گشت زنی در محور " بویین زهرا – اشتهارد " به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار علی ابراهیمی، ارزش این سوخت را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم در سامانه ۱۹۷

به منظور ارتباط مستقیم فرماندهان و مسوولان انتظامی با اقشار مختلف مردم، سردار "علی ابراهیمی" با حضور در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان قزوین پاسخ گوی سوالات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

شهروندان برای حضور در این ملاقات می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در بلوار باهنر، تقاطع خیابان عدلیه مراجعه کنند.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این جلسه الزامی است و از حضور افراد بدون ماسک ممانعت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403