239 دستگاه خودرو در ورودیهای مشهد جریمه شدند


239 دستگاه خودرو در ورودیهای مشهد جریمه شدند

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: صاحبان 239 دستگاه خودروی غیر بومی طی 24 ساعت گذشته در ورودیهای مشهد هر کدام پنج میلیون ریال جریمه شدند.

سرهنگ حسین میش‌مست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جریمه‌ها در چهارچوب اجرای طرح منع ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مشهد اعمال شد.
وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت برای بیش از ۳۰۰ راننده پیامک تذکر ارسال شد.
رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو نیز در جریان اجرای این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته از ورودیهای مشهد برگردانده شدند.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی متوقف گردید اما اجرای این طرح دوباره از ۱۸ بهمن ماه امسال با زرد شدن وضعیت کرونایی مشهد در حال اجراست.
استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۹۳ تن از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۷۳ تن رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس