حمایت از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز کاهش آسیب ها است


حمایت از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز کاهش آسیب ها است

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: حمایت افراد متمکن و حامیان مالی از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان زمینه ساز کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.  

به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز یکشنبه در آیین افتتاح آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد و توزیع اقلام ورزشی بین بانوان ورزشکار هیأت انجمن های ورزش های رزمی این استان که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استانی و شهرستانی در حد توان برای کاهش کمبودها و نواقصات ورزشکاران در هر ۲ بخش مردان و زنان کمک خواهند کرد.

وی افزود: مسؤولان فرمانداری بویراحمد نیز برای حمایت همه جانبه از ورزشکاران این شهرستان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان اعلام آمادگی می کنند.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان ظرفیت هایی چشمگیر در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه ورزش دارند.

کناری به غنی بودن کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به لحاظ منابع انسانی توانمند اشاره و عنوان کرد: مشکلاتی بر سر راه شکوفایی بیش از پیش این سرمایه ها وجود دارد.

وی ابراز داشت: بر همین اساس نیاز است که گام های اساسی برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای موجود در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد از جمله در عرصه ورزش برداشته شود.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون برخی مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان حمایت هایی از حوزه ورزش و قهرمانان ورزشی استان به ویژه ورزشکاران رزمی داشته اند اما ناکافی به نظر می رسد.

سید مسلم حسینیان اظهار داشت: پس از کسب مقام های ارزنده ملی از سوی ورزشکاران انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد از جمله در بخش بانوان این موضوع به اطلاع حامیان مالی بومی ساکن دیگر نقاط کشور رسانده شد.

وی افزود: یکی از این حامیان مالی که اهل کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اینک نیز ساکن تهران است برای کمک و حمایت از بانوان رزمی کار استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان اعلام آمادگی کرد.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمک ها و حمایت های این حامی مالی بومی موجب می شود که بخشی از نیازها و دغدغه های بانوان رزمی کار استان که در مسیر ترقی و پیشرفت با آن مواجه هستند، برطرف شود.

در این آیین پس از افتتاح آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد اقلام ورزشی اهدایی از سوی پیمان مندنی پور حامی مالی و کارآفرین بومی ساکن تهران در اختیار بانوان رزمی کار استان قرار گرفت.

ارزش این اقلام ورزشی پنج میلیارد ریال بوده و برخی از مهمترین آنها نیز شامل تجهیزات رزمی استاندارد، حرفه ای و به روز از قبیل تشک تاتامی و قفس مخصوص اِم.اِم.اَی بوده است.

علاوه بر توزیع این اقلام ورزشی تأسیسات سالن آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد شامل وسایل سرمایشی و گرمایشی، سونا و کجوزی نیز مجهز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی