حمایت از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز کاهش آسیب ها است


حمایت از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز کاهش آسیب ها است

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: حمایت افراد متمکن و حامیان مالی از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان زمینه ساز کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.  

به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز یکشنبه در آیین افتتاح آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد و توزیع اقلام ورزشی بین بانوان ورزشکار هیأت انجمن های ورزش های رزمی این استان که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استانی و شهرستانی در حد توان برای کاهش کمبودها و نواقصات ورزشکاران در هر ۲ بخش مردان و زنان کمک خواهند کرد.

وی افزود: مسؤولان فرمانداری بویراحمد نیز برای حمایت همه جانبه از ورزشکاران این شهرستان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان اعلام آمادگی می کنند.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان ظرفیت هایی چشمگیر در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه ورزش دارند.

کناری به غنی بودن کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به لحاظ منابع انسانی توانمند اشاره و عنوان کرد: مشکلاتی بر سر راه شکوفایی بیش از پیش این سرمایه ها وجود دارد.

وی ابراز داشت: بر همین اساس نیاز است که گام های اساسی برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای موجود در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد از جمله در عرصه ورزش برداشته شود.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون برخی مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان حمایت هایی از حوزه ورزش و قهرمانان ورزشی استان به ویژه ورزشکاران رزمی داشته اند اما ناکافی به نظر می رسد.

سید مسلم حسینیان اظهار داشت: پس از کسب مقام های ارزنده ملی از سوی ورزشکاران انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد از جمله در بخش بانوان این موضوع به اطلاع حامیان مالی بومی ساکن دیگر نقاط کشور رسانده شد.

وی افزود: یکی از این حامیان مالی که اهل کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اینک نیز ساکن تهران است برای کمک و حمایت از بانوان رزمی کار استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان اعلام آمادگی کرد.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمک ها و حمایت های این حامی مالی بومی موجب می شود که بخشی از نیازها و دغدغه های بانوان رزمی کار استان که در مسیر ترقی و پیشرفت با آن مواجه هستند، برطرف شود.

در این آیین پس از افتتاح آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد اقلام ورزشی اهدایی از سوی پیمان مندنی پور حامی مالی و کارآفرین بومی ساکن تهران در اختیار بانوان رزمی کار استان قرار گرفت.

ارزش این اقلام ورزشی پنج میلیارد ریال بوده و برخی از مهمترین آنها نیز شامل تجهیزات رزمی استاندارد، حرفه ای و به روز از قبیل تشک تاتامی و قفس مخصوص اِم.اِم.اَی بوده است.

علاوه بر توزیع این اقلام ورزشی تأسیسات سالن آکادمی رزمی کهگیلویه و بویراحمد شامل وسایل سرمایشی و گرمایشی، سونا و کجوزی نیز مجهز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی