بکام: آرزوی ما جذب مسی و رونالدو است


بکام: آرزوی ما جذب مسی و رونالدو است

دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی، می‌گوید آرزوی این باشگاه به خدمت گرفتن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است.

به گزارش "ورزش سه"، دو فوق ستاره فوتبال طی دو دهه گذشته یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو رفته‌رفته به روزهای پایانی حرفه خود نزدیک می شوند و در همین راستا شایعات زیادی پیرامون آینده آنها به گوش می رسد. یکی از پیش بینی ها در مورد آینده این دو فوق ستاره به احتمال حضور آنها در لیگ آمریکا بر می‌گردد و بسیاری معتقد هستند که ممکن است مسی و رونالدو سال‌های آخر فوتبال خود را در این لیگ پشت سر بگذارند.

بکام: آرزوی ما جذب مسی و رونالدو است

در همین راستا دیوید بکام مالک اینتر میامی از آرزوی این باشگاه برای به خدمت گرفتن لئو مسی و کریس رونالدو صحبت کرده است. او در این باره گفت: " مطمئنا ما همیشه می خواهیم بازیکنان بزرگی را به اینجا بیاوریم. میامی برای هر کسی جذاب است و این نوع بازیکنان(مسی و رونالدو) ستاره‌های محسوب می شوند که ما آرزو داریم آنها را به اینجا بیاوریم."

بکام در ادامه پیرامون دو ستاره حال حاضر اینتر میامی که اخیراً از یوونتوس به خدمت گرفته شدند نیز گفت: " ما همچنین می دانیم که هواداران ما در میامی می خواهند ستاره های بزرگ را ببینند. ما در حال حاضر بازیکنانی مانند گونزالو ایگواین و بلیز متوئیدی را داریم که به زرق و برق و زرق و برق مان می افزایند. اما همچنین در آینده می خواهیم فرصت داشته باشیم اسامی عالی دیگری را در باشگاه مشاهده کنیم."

بکام: آرزوی ما جذب مسی و رونالدو است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد