محکومیت شرکت پخش مواد غذایی به اتهام فروش اجباری در بیرجند


محکومیت شرکت پخش مواد غذایی به اتهام فروش اجباری در بیرجند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: یک شرکت پخش مواد غذایی در بیرجند که به صورت اجباری کارتن‌های کیک را به همراه حلب‌های روغن نیمه جامد به واحدهای صنفی فروخته است، به جریمه نقدی محکوم شد.

محمدحسین اشرفی، امروز یکشنبه ۱۰ اسفند اظهار کرد: با ارسال گزارش از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیرجند مبنی بر اینکه یک شرکت پخش به صورت اجباری کارتن‌های کیک را به همراه حلب‌های روغن نیمه جامد به واحدهای صنفی فروخته است، پرونده‌ای تشکیل و در شعبه سوم بدوی مرکز استان رسیدگی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، وی افزود: با تحقیقات شعبه محرز شد که تعداد یک هزار و ۴۶ کارتن ۲۵ عددی کیک به عنوان تخلف فروش اجباری به واحدهای صنفی فروخته شده است.

رییس شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: محکوم علیه پس از رویت رای بدوی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام داشت تا پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه اول تجدید نظر استان ارسال شود.

وی یادآور شد: در شعبه اول تجدید نظر استان نیز پس از بررسی اوراق پرونده و ملاحظه لایحه اعتراضیه و نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی محکوم علیه نتوانست دلایل و مدارک مستندی را برای نقض رای بدوی ارائه کند، ضمن رد اعتراض مدیرعامل شرکت، پرداخت مبلغ ۴۵۲ میلیون ریال جریمه نقدی قطعی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!