داور مهابادی لیگ برتر بسکتبال کشور را قضاوت می‌کند


داور مهابادی لیگ برتر بسکتبال کشور را قضاوت می‌کند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آرام آقایی داور شایسته این شهرستان برای نخستین بار از سوی فدراسیون بسکتبال کشور برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داور در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور دیدار تیم‌های "آینده سازان" و "نیروی زمینی تهران" را که فردا ، دوشنبه به میزبانی تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد، سوت می زند.

وی ادامه داد: "آرام آقایی" از داورهای جوان و با دانش این شهرستان است که ۶ سال به عنوان داور ملی در رقابت‌های لیگ دسته یک و ۲ بسکتبال کشور قضاوت می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه بسکتبال مهاباد بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت دارد، اضافه کرد: آقایی با ۲۸ سال سن نخستین تجربه خود را در سطح لیگ برتر خواهد داشت.

مصطفی پور با بیان اینکه "کمال شاه مرادیان" دیگر داور مهابادی سابقه قضاوت در لیگ برتر بسکتبال را دارد، افزود: انختاب داوران مهابادی برای قضاوت در رقابت های لیگ برتر یک رشته تیمی می تواند زمینه را برای ارتقای سطح داوری بسکتبال این شهرستان فراهم کند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403