شهرداری ارومیه به سختی به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد


شهرداری ارومیه به سختی به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در یک بازی سخت و زیبا توانست با شکست همنام گنبدی خود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد امروز، یکشنبه در سالن فدراسیون والیبال تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در این مسابقه نفس‌گیر که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، شهرداری ارومیه ابتدا ۲ ست نخست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ از حریف برد ولی در ادامه نماینده گنبد ۲ ست بعدی را با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروز رسید تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

سرانجام در ست پنجم بازی، در حالی که ۲ تیم تا امتیازات پایانی شانه به شانه حرکت می کردند این تیم شهرداری ارومیه بود که در نهایت با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسید تا به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این دیدار که قضاوت آن را محمد شاهمیری با کمک اسماعیل رزقی بر عهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه قاسم کارخانه، مسعود غلامی، سعید مصطفوی وند، محمدطاهر وادی، پوریا یلی، میثم صالحی و به میدان فرستاد و تیم شهرداری گنبد نیز با ترکیب احسان دانشجو، بنیامین ایگدری، رمضان صحبتی، ادریس دانشور، عبدالحمید چوگان، متین تکاور و به زمین آمد.

شاهمیری در این بازی چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر کدام از ۲ تیم ۲ کارت بود.

شهرداری ارومیه در این بازی، پوریا فیاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در بازی نخست این مرحله شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسیده بود اما در بازی دوم با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا کار صعود ۲ تیم به بازی سوم کشیده شود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه در نیمه نهایی با لبنیات هراز آمل دیدار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟