طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند اجرا شد


طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند اجرا شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس در این طرح 74 متهم را دستگیر کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی شکوهی‌راد اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای ایجاد امنیت پایدار در مرکز استان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ضمن شناسایی پاتوق خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان بیرجند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: در بازرسی و پاکسازی این محل‌ها ۱۴ کیلو و ۴۶۷ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ماموران ۳۴ متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران در ادامه این طرح ۳۳ سارق را دستگیر و هزار و ۳۹۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه را کشف کردند که در رابطه با سوخت قاچاق نیز هفت متهم دستگیر شدند.

سرهنگ شکوهی‌راد افزود: ماموران پلیس در مجموع این طرح ۷۴ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی