خلیج فارس خرم‌آباد قهرمان مسابقات لیگ برتر بوکس در اراک شد


خلیج فارس خرم‌آباد قهرمان مسابقات لیگ برتر بوکس در اراک شد

اراک - ایرنا - تیم بوکس خلیج فارس خرم‌آباد عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس کشور گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بوکس استان مرکزی در اراک را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، عصر یکشنبه در آخرین روز از اولین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس کشور در اراک، تیم بوکس خلیج فارس خرم آباد در دیدار فینال مقابل هیات بوکس استان خوزستان قرار گرفت که با نتیجه پنج بر یک این تیم را شکست داد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌دست آورد.
همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات، تیم هیات بوکس استان کرمانشاه مقابل تیم بوکس باران پل اراک حاضر نشد و در نهایت تیم اراکی عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
نخستین دوره مسابقات بوکس باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بوکس استان مرکزی با حضور ۱۰ تیم از دوشنبه چهارم اسفندماه جاری در خانه بوکس استان در اراک آغاز شد عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات به طور متمرکز و در هشت وزن ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۰ و مثبت ۹۰ برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه پنج تیمی ساماندهی و تا مرحله نیمه‌نهایی ۱۶۰ مسابقه برگزار شد.
این مسابقات زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بوکس کشور برگزار شد و ۱۵ داور نیز قضاوت آن را برعهده داشتند.

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات شامگاه یکشنبه با حضور سیدعلی آقازاده استاندار و تنی چند از مدیران استان مرکزی برگزار شد.
بیش از ۲ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس