بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد


بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد

ایلایکس موریبا که به تازگی 18 ساله شده، در حضور 27 دقیقه ای خود در بازی تیم بارسلونا مقابل تیم سویا نمایش خوبی داشت . نوشته بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد

ایلایکس موریبا ، پدیده جدید بارسلونا
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۶
بارسلونا از پدیده جدیدش رونمایی کرد

ایلایکس موریبا که به تازگی ۱۸ ساله شده، در حضور ۲۷ دقیقه ای خود در بازی تیم بارسلونا مقابل تیم سویا نمایش خوبی داشت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایلایکس موریبا که به تازگی ۱۸ ساله شده، در حضور ۲۷ دقیقه ای خود در بازی بارسلونا مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان نمایش خوبی داشت. پس از مصدومیت پدری، کومان تصمیم گرفت که این بازیکن که متولد کوناکری است را به زمین فرستاد.

ایلاکس مجموعا ۱۳ پاس سالم و سه پاس اشتباه داد، سه توپ ربود و چهار توپ لو داد. موریبا با وجود حساسیت بازی تحت تاثیر جو مسابقه قرار نگرفت و از سویی با مسی هم ارتباط برقرار کرد. این بازیکن در دقیقه ۱۸ با لئو همکاری کرد تا روی گل دوم بارسا تاثیر مستقیم بگذارد. مسی پس از گلش بازیکن گینه ای – اسپانیایی را در آغوش گرفت تا نشان بدهد که از کارش راضی است. ایلایکس حالا در کنار پدری و آنسو فاتی می توانند بخش مهمی از آینده بارسا باشند و طبیعتا مسی هم می تواند بهترین استاد ممکن برای آنها باشد چرا که بازیکنی بهتر از لئو را برای یادگیری و پیشرفت در دنیای فوتبال پیدا نخواهند کرد.

کومان در پایان بازی در محوطه فنی منتظر ماند و به تک تک بازیکنانش تبریک گفت. ایلایکس وقتی به کومان رسید، تعظیم کرد تا این گونه از مربی اش تمجید کند. کومان علاقه زیادی به استفاده از جوان ها دارد و به نظر می رسد که پاسخ مثبتی در این زمینه گرفته است. ایلایکس آخرین نمونه است که می تواند پرچم لاماسیا را بالا ببرد و به نوعی ثابت کند که آکادمی بارسلونا که در سالهای اخیر بازیکنان زیادی را تحویل تیم اصلی بارسا نداده دوباره می تواند احیا شود. کومان با دست، پدری، ایلایکس، مینگزا، آرائوخو، دی یونگ و دمبله نسل خوبی از جوان ها را تشکیل داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس