معاون شهردار: کارخانه پالایش زباله‌ در کرمان افتتاح می‌شود


معاون شهردار: کارخانه پالایش زباله‌ در کرمان افتتاح می‌شود

کرمان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهردار کرمان از راه‌اندازی کارخانه پالایش زباله‌ به‌عنوان یکی از اقدامات مهم شهرداری در این دوره یاد کرد و گفت: این کارخانه تا چند روز آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رامین امیرمداح در نشست شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، وظایف ذاتی این سازمان مدیریت پسماند را بسیار مهم دانست و افزود: نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری کرمان، نتیجه پیگیری همکاران این سازمان و حمایت شهردار کرمان است.

وی با بیان اینکه خودروهای نو به‌تدریج جایگزین خودروهای فرسوده شده‌اند، اظهار داشت: این اقدام از هدررفت سرمایه‌ها و منابع جلوگیری خواهد کرد.

امیرمداح همچنین به راه‌اندازی پناهگاه حیوانات بدون صاحب اشاره کرد و افزود: همچنین نصب باسکول ۸۰ تنی، حفر ترانشه‌های معدن زباله، راه‌اندازی اپلیکیشن شمیز و تعمیر و بهسازی خودروهای سبک و سنگین نیز، از دیگر اقدامات انجام شده است.

شهردار کرمان نیز در پایان این جلسه اقدامات انجام شده را خوب و قابل توجه ارزیابی کرد و بر تلاش برای اقدامات بیشتر و پیشرفت در حوزه‌های مختلف در راستای خدمت‌دهی مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در ادامه پویش آسفالت

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، نیز از آسفالت حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، در ادامه پویش آسفالت شهرداری کرمان خبر داد.

مهدی نیکویی افزود: از آنجاکه آسفالت معابر از ضرورت‌های بسیار مهم برای شهر و شهروندان محسوب می‌شود، شهرداری کرمان در این دوره در قالب طرح پویش آسفالت، آسفالت برخی از معابر شهر در هر پنج منطقۀ شهری را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه پویش آسفالت از اواسط مردادماه امسال با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، شروع شده و تا مردادماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در این پویش، قرار است یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شود تا نازیبایی و مشکلات ناشی از آسفالت شهر را رفع کنیم.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان افزود: در فاز اول این پویش، ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شد که در سی‌ویکمین هفته از پویش افتتاح شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه فاز دوم این پویش نیز در منطقه دو شهری در حال اجراست، ادامه داد: تاکنون، بخشی از بلوار آزادگان، از چهارراه خیرین تا چهارراه ۲۴ آذر (هر دو لاین) به متراژ ۱۷ هزار و ۹۸۰ مترمربع و با هزینه حدود ۱۴ میلیارد ریال آسفالت شده است.

نیکویی با بیان اینکه خط غربی بلوار ۲۴ آذر، از تقاطع آزادگان تا خیابان شهید علی ضیاء نیز آسفالت شده است ادامه داد: این مسیر با هزینه‌ای برابر با ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به متراژ ۱۲ هزار و ۴۰۴ مترمربع آسفالت شده است.

وی بیان داشت: همچنین لاین شرقی بلوار جهاد، از چهارراه سیمه تا ۲۰ متری دانشجو در حال آسفالت است که تاکنون، ۱۸ هزار و ۳۴۰ مترمربع از این مسیر با هزینه ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آسفالت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این پویش، بخشی از عقب‌افتادگی شهر کرمان را در حوزه آسفالت معابر شهری برطرف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید