سولسشر: نگرانم داوران تحت تاثیر قرار بگیرند


سولسشر: نگرانم داوران تحت تاثیر قرار بگیرند

اوله گونار سولسشر مدعی شد باید به سود تیمش مقابل چلسی یک پنالتی اعلام می شد.

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی ترین صحنه دیدار دو تیم چلسی و یونایتد برخورد توپ به دست کالوم هودسون اودوی در محوطه بود که داور حتی بعد از بازبینی صحنه نیز آن را پنالتی اعلام نکرد. اوله گونار سولسشر معتقد است در مورد تیمش و پنالتی های اعلام شده به سود یونایتد بی انصافی می شود و داوران نیز ممکن است تحت تاثیر این جنجال ها قرار بگیرند.

اوله گونار سولسشر گفت: "من نمی خواهم جنجال ایجاد کنم اما این تصمیم درست نبود، قبول دارید؟ همه اینها تاثیرات اتفاقات بیرونی است، بی شرمانه در مورد هری مگوایر صحبت می شود و اخبارش در سایت ها قرار می گیرد. داوران نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. می توانید بخوانید که آنها درباره هری مگوایر چه فشاری آورده و می خواهند داوران را مجاب کنند علیه ما پنالتی بگیرند.

سولسشر: نگرانم داوران تحت تاثیر قرار بگیرند

حتی وقتی تردیدی هم وجود نداشته باشد خیلی روی پنالتی های ما سر و صدا می شود. امروز تردیدی وجود نداشت که باید یک پنالتی به سود ما اعلام می شد. داوران احتمالا فکر کردند دست بازیکن حریف در موقعیت طبیعی قرار داشته است. حالا که دیگر این پنالتی اعلام نشده، اما من کمی در مورد این روند نگران هستم.

اگر تصمیمات داوری بر خلاف شما باشد، می خواهید آنها برجسته کنید. من اطمینان دارم که داور تحت تاثیر این موضوع قرار نمی گیرند، اما امروز وقتی به فیلم آن صحنه نگاه کردم از تصمیم داور بسیار متعجب شدم.

ما به اندازه کافی موفق به گلزنی نمی شویم. البته ما یک کلین شیت خوب دیگر ثبت کردیم، اما گام بعدی این تیم پیروزی در چنین بازی هایی گلزنی است و ما نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!