رونمایی از کاپ های قهرمانی قایقرانی توسط قهرمانان المپیک


آیین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی با حضور جمعی از قهرمانان در دریاچه آزادی برگزار شد.

رونمایی از کاپ های قهرمانی قایقرانی توسط قهرمانان المپیک

به گزارش شفاف و به نقل از فدراسیون قایقرانی، کاپ‌های جدید فدراسیون قایقرانی که برای لیگ‌های سال ۹۹ طراحی شده است، در مراسمی در دریاچه آزادی رونمایی شد. در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون قایقرانی و جمعی از قهرمانان، ورزشکاران و هنرمندان حضور داشتند.
این کاپ در مسابقات لیگ روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام که ۱۱، ۱۲ و ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این مرایم گفت: همه همت و تلاش ما در مجموعه قایقرانی این است که بهترین شرایط را برای این رشته فراهم آوریم و نهایتا در مسابقات کسب سهمیه سال آینده با دست پر از مسابقات برگردیم.

سهرابیان ادامه داد: امروز در این مراسم گردهم آمدیم تا برای اولین بار کاپی که با شمایل رشته قایقرانی طراحی شده را رونمایی کنیم. در این شرایط جا دارد از کادر درمان که همگی جانشان را در کف اخلاص گذاشتند تا ما بتوانیم اکنون این چنین مراسمی را برپا کنیم.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: از سهرابیان و خانواده عزیز قایقرانی برای برگزاری این مراسم سپاسگزارم. اقدام فدراسیون قابل تقدیر است و حضور همه را گرامی می‌داریم. فدراسیون قایقرانی و قایقرانان عزیز این قابلیت را نشان دادند که پرچم پرافتخار ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در آورند. این فدراسیون این ظرفیت را دارد که مدال آوری ورزش ایران را در رویدادهای مهم بین‌المللی ارتقا دهد و حتما با برنامه‌هایی که فدراسیون خواهد داشت ما در رویدادهای آتی شاهد درخشش قهرمانان این رشته هم بانوان و هم آقایان در رقابت‌های قایقرانی خواهیم بود.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یک رشته مدال‌آور و افتخارآفرین به این فدراسیون و قهرمانان آن نگاه می‌کند و حمایت‌های لازم را از این رشته و این فدراسیون خواهد داشت.

در پایان کاپ‌های قهرمانی قایقرانی به دست حسین توکلی و هادی ساعی قهرمانان المپیک رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس