توماس توخل: حتی نیاز به VAR هم نبود!


توماس توخل معتقد است تیمش لایق پیروزی برابر منچستریونایتد بوده است.

توماس توخل: حتی نیاز به VAR هم نبود!
توماس توخل معتقد است تیمش لایق پیروزی برابر منچستریونایتد بوده است.

دیدار چلسی و یونایتد در شرایطی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که در نیمه اول و بعد از برخورد توپ به دست کالوم هودسون اودوی، بازیکنان یونایتد اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. اما توماس توخل معتقد است اتفاقی در محوطه جریمه تیمش رخ نداده و حتی لازم به بازبینی صحنه هم نبوده است.

توماس توخل گفت: "با توجه به عملکردی که در نیمه دوم ارائه دادیم لایق کسب پیروزی در این دیدار بودیم. همه کار برای گلزنی انجام دادیم و اگر موفق به کسب پیروزی می شدیم قدم بزرگی به سمت جلو برداشته بودیم. یک بازی سطح بالا برگزار شد و عملکرد خط دفاع چلسی برایم دلگرم کننده بود.

توماس توخل: حتی نیاز به VAR هم نبود!

در کل از عملکرد تیم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم. البته در نیمه اول لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و آنها خیلی ما را تحت فشار قرار دادند، پس به همین دلیل کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده بودیم. اما در نیمه دوم ساختار بهتری از خود نشان دادیم. کالوم هودسون اودوی کمی حس مصدومیت داشت و به همین دلیل بین دو نیمه او را عوض کردم. اما تامی آبراهام مصدوم نبود و با توجه به ترکیب قدرتمندی در اختیار داریم، امکان حضور او در ترکیب در بازی امروز وجود نداشت.

از ترکیب قدرتمند ما فقط تیاگو سیلوا مصدوم است. ما اولیویه ژیرو را در ترکیب ثابت قرار دادیم و کای هاورتز را هم روی نیمکت داشتیم که او نیز می تواند در پست شماره 9 بازی کند. ما همه چیز برای کسب پیروزی در این بازی را امتحان کردیم، زیرا ازنتایج دیگر تیم ها با خبر بودیم.

صحنه مشکوک در محوطه جریمه چلسی؟ از نظر من واضح بود که بازیکن قرمزپوش توپ را لمس کرده است. وقتی صحنه را روی آیپد دیدم، نمی توانستم بفهمم چه خبر است زیرا فقط بازیکن قرمزپوش بود که توپ را لمس کرد. من متوجه نشدم داور به چه دلیل صحنه را بازبینی کرد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت ابرخازن‌هایی که هشت برابر ابعاد اولیه خود کشیده می‌شوند