توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود


توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تهران - ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اعلام کرد: افتتاح کتابخانه و توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود نهاد کتابخانه ها باید با استفاده بهینه از فضای مجازی دسترسی علاقه مندان به کتاب را تسهیل کند.

به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در آیین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی در شهرستان بهارستان گقت: کتاب یکی از معجزه‌های پیامبر اسلام است که این نشان از اهمیت والای کتاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا اشاره کرد و گفت: تاکنون جلسات متعدد ستاد هماهنگی انتخابات در استانداری و شهرستان ها برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران انجام شده است و آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات را داریم.

حسن بیگی با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار مهم است، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مردم با حضور در انتخابات اینده کشور را تضمین می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اظهار داشت: از ماه ها قبل شبکه های معاند و دشمنان نظام به منظور دلسرد نمودن مردم از نظام به دنبال عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند. مردم بی شک با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از این نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !