لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت


لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

"کیامرث حاجی زاده" در نشست کارگروه زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی سخت افزود: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.
وی تصریح کرد: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان ها نقش بسزایی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می‌تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان‌ها در مقابل زلزله شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این نشست، "بهمن رحمتی" مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه لیست واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است، بیان کرد: واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می رود پیمانکاران و دستگاه های متولی از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده نمایند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...