شکست رکورد 11 هفته‌ای ترابزون بدون حسینی


ترابزون اسپور در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود برابر فنرباغچه شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را با رفع آسیب دیدگی اخیرش دوباره در فهرست و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم مدیکال پارک مقابل تیم رده سومی فنرباغچه قرار گرفت.

شکست رکورد 11 هفته‌ای ترابزون بدون حسینی

یاران حسینی پس از ۱۱ مسابقه شکست‌ناپذیری اخیرشان که رکورد فوق‌العاده‌ای برای آنها به ثبت رسانده بود، امشب نتوانستند در بازی حساس برابر فنرباغچه به این روند ادامه دهند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

ترابزون اسپور در حالی بازی خانگی مقابل فنرباغچه را با یک گل واگذار کرد که در ۱۱ بازی رسمی اخیرش یک پیروزی در سوپر کاپ ترکیه، یک مساوی و ۹ برد در سوپر لیگ داشت ولی امشب برابر حریف پُرستاره خود مغلوب شد.

شکست رکورد 11 هفته‌ای ترابزون بدون حسینی

مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال امشب در خط حمله فنرباغچه حضور داشت، اما غیبت سید مجید حسینی در ترکیب ترابزون اسپور اجازه نداد تا تقابل دو آبی‌پوش سابق شکل بگیرد

شکست برابر فنرباغچه موجب شد تا ترابزون اسپور فرصت هم‌امتیاز شدن با حریف امشب خود را از دست بدهد و با ۴۸ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که آخرین بار در هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه برابر آنتالیا اسپور حضور ثابت در زمین داشت و پس از آن در پنج مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و در سه دیدار جزو لیست قرار نگرفته یا نیمکت‌نشین بود، امشب هم فرصت بازی مقابل فنرباغچه را به دست نیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم