پائولو مالدینی: میلان مانند منچسترسیتی یا بایرن مونیخ نیست اما از حد انتظار بهتر بوده ایم


پائولو مالدینی: میلان مانند منچسترسیتی یا بایرن مونیخ نیست اما از حد انتظار بهتر بوده ایم

مدیر فنی میلان از عملکرد تیمش کاملا راضی به نظر می رسد. 

پائولو مالدینی کاملا از فرمی که میلان در این فصل داشته راضی به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان علی رغم از دست دادن صدرنشینی سری آ، به وضوح عملکردش نسبت به فصول اخیر بهتر بوده است. پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان در مصاحبه جدید خود از این پیشرفت، فیکایو توموری و اوضاع تمدید قرارداد ها می گوید..

جذب توموری از چلسی؟ خوشبختانه برای باشگاهی کار می کنم که روی بازیکنان تاثیر می گذارد. وقتی میلان با بازیکنی تماس می گیرد، او حتما گوش خواهد کرد. فیکایو یک مهره تقویتی خوب برای ما در نیم فصل دوم خواهد بود. بازی چرخشی او با رومانیولی؟ طبیعتا السیو خوشحال نیست، هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود. در هر صورت میلان نسبت به فصل قبل 17 امتیاز بیشتر جمع کرده است و اکنون در رده دوم جدول قرار دارد؛ البته که با مصدومیت های بیشتر هم مواجه هستیم و به همین دلیل استفاده از ترکیب چرخشی ضروری به نظر می رسد.
نمی دانم دیگر چه انتظاری می توانیم از تیم داشته باشیم، رشد تیم کاملا مشهود بوده است. ما در این لحظه تیمی چون بایرن مونیخ یا منچسترسیتی نیستیم اما از چیزی که انتظارش را داشتیم بسیار بهتر عمل کرده ایم. بله سطح انرژی تیم عوض شده ، زیرا این چیزها پس از 17 ماه فوتبال بدون توقف طبیعی است. بیشتر به بحت روحی و روانی مربوط می شود.
برای توموری بند خرید داریم اما فعال کردن آن به ارزیابی خودمان بستگی دارد. برای همه بازیکنانی که در ماه های پایانی قراردادشان هستند مذاکرات هفتگی برگزار می کنیم، از جمله زلاتان. اما خب فعلا خبر جدید نیست که به شما بگویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری