دانشگاه بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی است


دانشگاه بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی است

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در دیدار رئیس اداره تبلیغات این شهرستان گفت: دانشگاه بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی است و بحث تربیت هم مدنظر مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «نورالله چاه بری» در این دیدار اظهار داشت: تاکنون تعامل خوبی بین دانشگاه و اداره تبلیغات شهرستان نوشهر در حوزه فرهنگی و قرآنی از قبل بوده و به یاری خداوند ادامه خواهد داشت آنچه که مجموعه دانشگاه در توان داشته باشد در حوزه شهرستان دریغ نمی کند و افتخار می کنم و آمادگی آن را داریم که در زمینه فرهنگی و تبلیغاتی با تمام امکانات موجود فعالیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در برنامه های دانشگاه علوم دریایی نوشهر غیر از بحث آموزش، بحث تربیت هم مدنظر مسئولان هست و با توجه به اینکه دانشجویان به صورت شبانه روزی در یگان هستند یک مجموعه ای به نام عقیدتی سیاسی که امورات فرهنگی را در دست دارد پارامترهای لازم در بحث تربیتی اعتقادی و مذهبی را برای آنها پیش بینی و هدایت می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر بیان کرد: در مجموعه دانشگاه علوم دریایی نوشهر کارکنان و خانواده هایی هستند که در سطح ارتش توانمند و دارای مقامات ممتازی هستند و شرکت پرسنل، خانواده ها و دانشجویان و سربازان در مسابقات و فعالیت های قرآنی در شهرستان نوشهر و حتی در استان در حوزه قرائت، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن و حضور در جشنواره ها و کلاس ها در زمینه قرآنی می توان پر رنگ تر باشد و پرسنل تجربه خوبی کسب کنند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات شهرستان نوشهر نیز گفت: یکی از افتخارات شهرستان وجود دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر است که با وجود پرسنل و دانشجویان و سربازان جوان که بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی است و ما با کمک دانشگاه می توانیم فعالیت های خوب و ماندگاری در بین جوانان این مرز و بوم در بحث اعتقادی و مذهبی داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خطیبی افزود: حضور پرسنل و خانواده های آنان در زمینه قرآنی و فرهنگی و حضور در راهپیمایی ها و اعزام گروه رزم نوازان در مراسمات مختلف، نقطه عطفی برای شهرستان شهید پرور نوشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟