افزایش 25 درصدی سپ با تحقق درآمد 452.8 میلیارد تومانی


پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد دو ماهه سال مالی جدید، درآمدی بالغ بر 452.8 میلیارد تومان کسب کرد و با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد.

افزایش 25 درصدی "سپ" با تحقق درآمد 452.8 میلیارد تومانی

پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد دو ماهه سال مالی جدید، درآمدی بالغ بر ۴۵۲.۸ میلیارد تومان کسب کرد و با رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که با سرمایه 300 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران حضور دارد، گزارش عملکرد بهمن و دو ماهه سال مالی جدید را منتشر کرد.

بر این اساس،"سپ" در دوره یک ماهه از ارائه خدمات کارتخوان، فعالیت اینترنتی، فروش جسم کارت و حق عضویت ، کیوسک؛ موبایل و قبوض، سایر کارمزد پوز درآمدی بالغ بر 228 میلیارد تومان داشته که نسبت به درآمد 187.9 میلیارد تومانی مدت مشابه سال گذشته با رشد 21 درصدی همراه شده است.

در بهمن ماه درآمد حاصل از سایر کارمزد پوز و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر 112.1 و 82.4 میلیارد تومان بوده که بیشترین اقلام درآمدی این دوره به حساب می آید. این شرکت بورسی در مدت دو ماهه 452.8 میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با دوره مشابه گذشته حکایت از رشد 25 درصدی دارد.

علی سوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس