مر قانون را در بررسی صلاحیت‌ کاندیداها به کار خواهیم گرفت


مر قانون را در بررسی صلاحیت‌ کاندیداها به کار خواهیم گرفت

عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای استان اردبیل گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا افراد پاکدست پا به این عرصه بگذارند تا منشا خیر برای شهروندان در مدیریت شهری باشند.

ولی اسماعیلی به بررسی احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: همه سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا براساس مر قانون به صلاحیت کاندیداها رسیدگی کنیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس افزود: هیچ گونه مسامحه‌ای در خصوص صلاحیت افراد نخواهیم داشت و اگر شخصی کاندیدا شود و در سوابقش مشکلات مالی و مفاسد اقتصادی داشته باشد؛ قطعا رد صلاحیت خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی صلاحیت افراد، سلایق سیاسی و حزبی را دخالت نخواهیم داد و براساس هر آنچه را که قانون تعریف کرده عمل خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در ادوار گذشته شوراهای برخی از شهرها با مشکلات مالی و اقتصادی مواجه شدند که همین موضوع منجر به انحلال شوراها و دستگیری اعضا شده است و قطعا اینچنین مشکلاتی باعث سلب اعتماد عمومی خواهد شد.

اسماعیلی تاکید کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا افراد پاکدست پا به این عرصه بگذارند تا منشا خیر برای شهروندان در مدیریت شهری باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل