الحشدالشعبی: حمله هوایی آمریکا تبعات خطرناکی به دنبال دارد


الحشدالشعبی: حمله هوایی آمریکا تبعات خطرناکی به دنبال دارد

شفقنا- سازمان الحشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای در واکنش به حمله هوایی بامداد جمعه آمریکا در مرز عراق و سوریه، از شهادت یکی از نیروهایش در این حمله خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از السومریه نیوز، در این بیانیه آمده است که به علت اهمیت و حساسیت بالای این موضوع بر حاکمیت و امنیت و ثبات عراق، […]

الحشدالشعبی: حمله هوایی آمریکا تبعات خطرناکی به دنبال داردالحشدالشعبی: حمله هوایی آمریکا تبعات خطرناکی به دنبال دارد

شفقنا- سازمان الحشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای در واکنش به حمله هوایی بامداد جمعه آمریکا در مرز عراق و سوریه، از شهادت یکی از نیروهایش در این حمله خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از السومریه نیوز، در این بیانیه آمده است که به علت اهمیت و حساسیت بالای این موضوع بر حاکمیت و امنیت و ثبات عراق، الحشد الشعبی صبر کرد تا روایت کاملی از این حمله به دست آورد.

الحشد الشعبی اعلام کرد که بر خلاف روایت آمریکا، هیچ کدام از نیروهای این گروه در خاک سوریه نبودند، بلکه در خط مرزی بین دو کشور در حال پاسبانی از خاک عراق در برابر حملات تروریستی بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «به طور رسمی اعلام می‌کنیم که نیروهای ما در قالب دفاع از در آن منطقه حضور داشتند و این تجاوز، تبعات خطرناکی در آینده دارد که باید جلوی آن گرفته شود.»

الحشدالشعبی سپس از طرف‌های مسئول در عراق خواست تا به وظیفه خود در قبال کشته شدگان و دیگر نیروهای حاضر این گروه عمل کنند.

این خبر را در السومریه نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد